Infonäyttö ilman viestintäsovellusta on vain ruutu

Suunnitteletko infonäytön hankintaa? Muista, että infonäyttö on vain väline sisällön esittämiseen. Lue, miksi pelkkien laitteiden hankinta ei ratkaise ongelmaasi, miksi tavallinen televisio ei toimi infonäyttönä, ja miten hankinnassa kannattaa edetä.

Infonäyttö on se televisio yrityksen ala-aulassa? Ei, se on paljon enemmän. Kun suunnittelet infonäytön hankintaa, suosittelemme ensin perehtymään siihen, mitä todellisuudessa tarvitset.

Olennaista on, millaiset laitteet hankit ja keneltä. Vieläkin tärkeämpää on se, että tarvitset infonäytön kumppaniksi viestintäsovelluksen. Muuten sinulla on vain hienoja näyttöjä ilman kykyä hallita niissä esitettävää sisältöä.

Millainen infonäyttökokonaisuus sitten on liiketoiminnallesi kustannustehokkain ratkaisu? Vastaus siihen on yksinkertainen. Sinun pitää pystyä julkaisemaan nopeasti ja vaivattomasti erimuotoista sisältöä eri näytöille ja toimipisteisiin, ja viestien tulee olla heti koko henkilöstön ulottuvilla. Viestinnän pitää olla helppoa ja joustavaa, eikä se saa olla sidoksissa aikaan tai paikkaan.

Tätä infonäytön hankinta käytännössä tarkoittaa

Kun infonäytön hankinta tulee ajankohtaiseksi, sinun pitää ensin tietää, mitä olet ostamassa. Yksinkertaistettuna tarvitset kaksi asiaa.

Tarvitset ammattikäyttöön suunnitellun näytön tai useampia, käyttötarkoituksesta riippuen. Fyysinen näyttö onkin usein ensimmäinen asia, jota infonäyttöä hankkiva tulee ajatelleeksi. Hyvä! Laitteisto kannattaakin valita huolellisesti yhdessä ammattilaisen kanssa.

Sisäisen viestinnän ei ole tarkoitus olla teknistä ja vaikeaa.

Tarvitset myös jotain muuta, joka jää monelta huomiotta. Laitteiston lisäksi tarvitset viestintäsovelluksen, jolla voit esittää näytöissä haluamiasi viestinnällisiä asioita. Viestintäsovellus tai -ohjelmisto on vielä tärkeämpi osa hankintaa kuin näytöt. Ilman sovellusta sinulla on vain ruutuja, joiden sisältöihin sinulla ei ole hallintatyökalua. Et pysty tekemään sitä, miksi näytöt on hankittu – eli viestintää.

Tavallinen televisio soveltuu huonosti infonäytöksi

Harkitsetko yrityksesi infonäytöksi tavallista televisiota? Kerromme, miksi se ei kannata.

Nopealla vilkaisulla kotitelevisio ja ammattikäyttöön tarkoitettu näyttö saattavat muistuttaa toisiaan. Yrityksille suunnattujen näyttöjen ulkoasu on usein vähäeleisempi, eikä niissä ole näkyviä painikkeita. Olennaiset eroavaisuudet ovat kuitenkin muualla.

Oletko valmiina? Varaa ilmainen demo tänään.

Lähes 90 % demon läpikäyneistä organisaatioista valitsee cNow-sovelluksen. Lupaamme sen käytön oppimisen vain 10 minuutin koulutuksella.

Infonäyttö on suunniteltu kestämään jatkuvaa kulutusta . Se saattaa olla päällä ympäri vuorokauden, viikon jokaisena päivänä. Sitä kotitelevisio ei pidemmällä aikavälillä kestä. Jatkuvassa käytössä tavallinen televisio saattaa myös ylikuumeta ja olla turvallisuusriski.

Televisio täytyy aina käynnistää ja sammuttaa käsin, kun taas infonäyttöä voit tarvittaessa hallita automaattisesti. Aseta ajat, jolloin näyttö käynnistyy ja sammuu, ja vähennä tarpeetonta sähkönkulutusta. Näyttö on aina päällä kun sille on tarvetta, ja sammutettuna kun tarvetta ei ole.

Yrityksen tiloissa on myös usein kirkkaampaa kuin olohuoneessasi. Siksi ammattikäyttöön suunnattujen näyttöjen täytyy olla huomattavasti kotitelevisiota kirkkaampia. Toisin kuin tavallisia kotitelevisioita, infonäyttöjä on saatavilla myös ulkotiloihin. Ulkonäytöt on suunniteltu kestämään kosteutta ja vaihtelevia sääolosuhteita.

Mitä sisältöä infonäytössä voi jakaa ja kuka sen tekee?

Kun olet hankkinut infonäytön tai useamman, voi tuntua hyvältä idealta esittää helposti saatavilla olevaa satunnaista sisältöä, kuten tervehdyksiä ja somepostauksia ilman erityistä suunnitelmaa. Suosittelemme kuitenkin käyttämään aikaa viestinnän suunnitteluun.

Kun haluat julkaista, sinun ei tarvitse olla fyysisesti tietyn työpisteen äärellä.

Mitä haluat sisäisellä viestinnällä saavuttaa? Millaista tietoa työntekijäsi aidosti kaipaavat työarkeensa? Kun sisäinen viestintä toimii ja tieto on nopeasti kaikkien saatavilla, vaikuttaa se positiivisesti ihmisten hyvinvointiin, motivaatioon ja työhön sitoutumiseen.

Infonäyttö ja helppokäyttöinen viestintäsovellus on tehokas yhdistelmä

cNow-viestintäsovelluksella saat viestintään joustavuutta. Kohdenna ja automatisoi julkaisut etukäteen, ja vapauta aikaa tärkeämpiin töihin. Voit myös ottaa helposti käyttöön uusia näyttöjä haluamissasi paikoissa, ja esittää niissä samoja – tai eri – asioita kuin jo olemassa olevissa näytöissä.

Sinun ei tarvitse olla fyysisesti tietyn työpisteen äärellä tehdessäsi viestintää. Voit käyttää pilvipohjaista cNow-viestintäsovellusta missä ja milloin tahansa. Sovellus pitää huolen siitä, että julkaisemasi sisältö näyttää aina fiksulta ja viimeistellyltä kaikissa näytöissä..

cNow on integroitavissa yleisimpiin ohjelmistoihin ja sovelluksiin. Se tarkoittaa, että eri järjestelmät tuottavat tietoa cNow-sovellukseen, joka esittää tiedot automaattisesti. Tärkeää tietoa ei enää tarvitse etsiä eri paikoista. Kun kaikki tieto on keskitetty yhteen sovellukseen, sekä henkilöstön että viestijöiden työ helpottuu.

Varaa maksuton esittely

Kiinnostaako cNow-viestintäsovellus ja sen mahdollisuudet? Haluaisitko vahvistaa toimivalla työyhteisöviestinnällä työyhteisösi hyvinvointia?

Lupaamme, että opit cNow-viestintäsovelluksen käytön 10 minuutissa.

Ota meihin yhteyttä ja varaa maksuton esittely!

Jaa tämä artikkeli